صبرا
خانه / شیلنگ آب / قیمت شیلنگ آب / بزرگترین تولید کننده آن در ایران

قیمت شیلنگ آب / بزرگترین تولید کننده آن در ایران

 همان طور که می دانید ، شیلنگ آب یک لوله ی تو خالی و انعطاف پذیر می باشد که جهت منتقل کردن این مایع حیاتی از یک موقعیت به موقعیتی دیگر استفاده می شود از لحاظ ظاهری شیلنگ آب غالبا به شکل استوانه است و سطح مقطعی دایره وار دارد . جنس این ماده اکثرا از نوع پی وی سی ، پلی اورتان ، پلی اتیلن یا لاستیک می باشد . خرید و فروش شیلنگ آب مرغوب  با ارزان ترین و بهترین قیمت ها به وسیله  فروشگاه های اینترنتی و  به صورت آنلاین انجام می شود. شیلنگ  آب معمولی توسط کارخانه های تولید کننده با بهترین کیفیت تولید می شود و این کیفیت بالا سبب می شود تا شیلنگ در برابر سرما و گرما و عواملی که به شیلنگ صدمه می زنند مقاوم باشد. قیمت شیلنگ آب با توجه به سایز ، قطر و متراژ طول متفاوتی که دارد ، فرق می کند و کاربرد های زیادی اعم از کشاورزی، باغبانی، ساختمانی و صنعتی دارد . در ادامه در مورد قیمت شیلنگ آب توضیحات بیشتری ارائه می دهیم .

قیمت شیلنگ آب / بزرگترین تولید کننده آن در ایران

نمایندگی خرید شیلنگ آب سه لایه

نمایندگی خرید شیلنگ آب سه لایه

شیلنگ های لاستیکی آب به جهت استفاده سریع و آسان در سطوح  ناهموار و هموار و نیز جهت استفاده راحت در لا به لای  درخت ها و بوته ها و دیگر موانع فیزیکی، تحت فشار ساخته شدند و همچنین این شیلنگ ها به دلیل گستره ی بالای دمایی مصرف در تمام شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده و مقاوم می باشد. شیلنگ های لاستیکی به رغم شیلنگ های تهیه شده از PVC یا  دیگر پلاستیک ها در هوای سرد ، خشک نمی شوند ویا ترک برنمی دارند  و در هوای گرم ، نرم و چسبناک نمی شوند و شکل و شمایل شان را نگه می دارند . شیلنگ های لاستیکی به دلیل حاوی بودن آنتی اکسیدان و آنتی ازونانت پایداری خوب و مطلوبی در شرایط جوی مختلف و تابش نور خورشید به طور مستقیم دارند. این کالا از سه لایه ساخته شده است. قیمت شیلنگ آب مقاوم سه لایه به نسبت مواد و جنس  به کار گرفته شده در آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد

کارخانه تولید شیلنگ آب

کارخانه تولید شیلنگ آب در مشهد

 

شرکت های زیادی ، تولید شیلنگ آب را با بالاترین کیفیت انجام می دهند به نحوی که پایداری های این شیلنگ های ایرانی به طوری است که در سرتا سر دنیا از شیلنگ های آب ایرانی خریداری می کنند. بهترین شیلنگ های آب ایرانی را در شهر مشهد می توان از راه نمایندگی های فروش شیلنگ با منصفانه ترین قیمت خریداری نمود . شیلنگ آب فشار قوی از طبقه شیلنگ های پایدار و صنعتی می باشد که به وسیله شرکت های تولیدی در مشهد و قم پرداخته می شود. شیلنگ های آب فشار قوی به دلیل دوام و استقامتی که دارد جهت کاربرد های فشار بالا همانند آب و فاضلاب های زیر زمینی تحت استفاده قرار می گیرد.انواع مختلفی از شیلنگ آب در مشهد و دیگر شهر های ایران به وسیله سایت های فروش اینترنتی به شکل عمده خرید و فروش می شود.

مهم ترین ویژگی های شیلنگ آب خوب چیست؟

مهم ترین ویژگی های شیلنگ آب خوب چیست؟

یکی از خصوصیات های شیلنگ آب خوب ، پایداری در برابر خوردگی است . بیشتر شیلنگ ها در مقابل عبور جریان الکتریسیته عایق هستند. اما به طور معمول شیلنگ های تهیه شده  از جنس مواد پی وی سی هستند که در برابر خوردگی ها از خودشان پایداری نسبتا قابل قبولی نشان می دهند. ویژگی دیگر شیلنگ های مناسب مقاومت درمقابل سوختن می باشد . به طور عمومی با عنایت به اینکه مواد پلاستیکی پتانسیل زیادی در آتش گرفتن دارند، بالطبع شیلنگ هم از این قضیه مستثنی نیست و سوختن آن محتمل است. علی رغم اینکه پی وی سی به  یک ماده خود خاموش شو نیز شهرت دارد ، باز هم ممکن است  که شیلنگ های آب PVC تحت شرایطی مشخص دچار آتش سوزی شوند.

فروش شیلنگ آب با قیمت ارزان

فروش شیلنگ آب با قیمت ارزان

 

کارخانجات و شرکت های  متنوعی  در داخل کشور در حوزه تولید و پخش شیلنگ آب، کار می کنند همانند  : پارس اعلا  ،  فونیکس، تیزاب، کرج ممتاز، ایران یاسا، قائم، و سایر شرکت ها که از معروف ترین برند های ایرانی اکتیو و فعال در این حوزه هستند.تولیدات این برند ها، کیفیت بسیار خوبی  را دارا می باشند و حالا هم  در بازارهای داخل کشور به سادگی پیدا می شوند.فاکتور های متنوعی مثل قطرشیلنگ ، اندازه طول شیلنگ، کاربرد، جنس مواد سازنده، شرکت سازنده  ودر قیمت گذاری شیلنگ تاثیر دارند . برندهای تولید کننده شیلنگ آب که در قسمت پیشین نام برده شدند، تولیدات خودشان را با قیمت های مختلفی در بازار پخش کرده اند . در کل لیست  قیمت شیلنگ آب  حدودا از ۲۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان متغیر است. با این حال قیمت بسیاری از این شیلنگ ها، طبق طول آن ها تعیین می شود و بالطبع شیلنگ های طویل مشمول قیمت بیشتری می شوند . شیلنگ های آب به طور معمول در متراژ های مابین ۱۰ تا ۵۰ متر خریداری می شوند. همینطور شیلنگ آب کولر با قطر خارجی ۶ میلیمتر و درونی ۴ میلیمتر تهیه شده از پلی اتیلن به اضافه ی آنتی اکسیدان UV بنا به خواست و سفارش مشتری ها ساخته می شود یکی دیگر از قابل توجه ترین نکاتی که در خرید شیلنگ آب ضروری است که به آن توجه و دقت کافی  داشته باشید، تعیین کردن  اندازه بودجه  تان است که به شما یاری می دهد تا از بین محصولات  و تولیدات مختلف و متنوع عرضه شده در بازار، شیلنگ مناسب جهت کار خود را آسان تر و سریع تر برگزینید .

 

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

فروش شیلنگ آب نرم

نمایندگی فروش شیلنگ آب نرم

یکی از مهمترین شیلنگ هایی که با توجه به پرکاربرد بودنش در بازار تولید می …

دیدگاهتان را بنویسید