صبرا
خانه / شیلنگ آب / بزرگترین تولید کننده شیلنگ آب

بزرگترین تولید کننده شیلنگ آب

در این بخش قصد داریم به معرفی یکی از از چندین تولید کننده شیلنگ آب بپردازیم. به جرأت می توان گفت این شرکت تولید کننده شیلنگ آب جزء بزرگترین کارخانه‌های تولیدی انواع شیلنگ آب و گاز در ایران می باشد که افرادی که مایل به خرید و فروش شیلنگ آب و گاز در ایران هستند تقریبا می توان گفت این شرکت شیلنگ آب و گاز را می شناسند.

 

شیلنگ آب در کرج

شرکت های تولید کننده شیلنگ آب

در چند سال اخیر که ما با شعارهای اقتصادی بسیاری در کشور ما رو به رو شدیم و به خصوص در سال ۹۸ که سال رونق تولید نامگذاری شد افراد زیادی در حوزه تولید شلنگ آب و گاز وارد عرصه تولید شدند.

امروزه تولید کننده شیلنگ آب در کرج و در تمامی شهرهای ایران به تعداد چشمگیری افزایش یافته است.

اما سوالی که برای خیلی از تجار به وجود آمده این است که کدام یک از این تولید کنندگان می توانند نیاز آنها را با بهترین کیفیت و قیمت رفع نموده و نسبت به تعهدات خود مبنی بر فروش شلنگ آب و گاز پایبند باشند؟

که ما به شما در در سر تیتر بعدی می گوییم که کدام شرکت تولید کننده شیلنگ آب در کرج در بین سایر تولید کننده هایی که امروزه در ایران دارد فعالیت می کنند سابقه و تجربه تعهد کیفیت و قیمت بهترین را به شما می تواند ارائه کند.

 

شیلنگ آب در کرج

شرکت تولیدی شیلنگ آب

ما معتقدیم که شرکت شیلنگ صبرا با توجه به سابقه چندین دهه خود در عرصه تولید شیلنگ آب و گاز و آمار صادراتی چشمگیر و منحصر به فرد این شرکت تولید کننده شیلنگ آب نسبت به صادرات این کالا به اقسی نقاط جهان می توان از آن به عنوان بهترین شرکت تولیدی شیلنگ پی وی سی در ایران و حتی در کشورهای منطقه یاد کرد و نام برد و شناخت.

مطمئن باشید که این مجموعه تجاری معتبر پایبند به تمامی تعهدات خود در هنگام معاملات شلنگ آب و گاز با شما تجارت عزیز خواهد بود و تمام تلاش و اعتقادش بر این است که بتواند جنسی با کیفیت و درخور و لیاقت تجار و مردم آن ایرانی به شما ارائه نماید.

آمار صادرات شیلنگ آب ۹۸

ما در این بخش سعی می کنیم یک سری از کشورهایی که بر طبق آماری که اتاق بازرگانی تهران منتشر نموده مبنی بر میزان صادرات شلنگ های آب پی وی سی به کشورهای مختلف دنیا از ایران، اشاره کنیم و به شما بگوییم که در شش ماهه اول سال ۹۸ چه کشورهایی مشتری شلنگ آب ما بودند و چه میزان به شلنگ بر حسب دلار به این کشور ها تا به الان بر طبق این آمار صادر شده است.

  • عراق: ۲۲۰/۱۶۵ دلار
  • ترکنستان: ۱۱۳/۱۱۱ دلار
  • قزاقستان: ۲۱۰/۹۳۰ دلار
  • ازبکستان: ۵۸/۲۰۲ دلار
  • قرقیزستان: ۴۹/۹۴۱ دلار
  • افغانستان: ۱۵/۱۲۹ دلار
  • آذربایجان: ۱۲/۰۷۰ دلار
  • ترکیه: ۸/۳۰۲ دلار
  • ارمنستان: ۷/۱۸۴ دلار

این شرکت تولید کننده شیلنگ آب آماده است تمامی صادرکنندگان ایران و جهان را برای ورود به بازارهای جهانی و عرضه شلنگ درجه یک ایرانی به مشتریان خارجی و بازارهای بین المللی همراهی و یاری نماید.

 

شیلنگ آب در کرج

پخش شیلنگ آب

افراد زیادی هستند که در ایران شغل شان این است که از از یک کارخانه مقدار زیادی شلک خریداری نمایند و در شهرها و بازار هایی که آنها را می شناسند شلنگ های خریداری شده را پخش کنند.

ما به این دسته از عزیزان خبر خوشی می دهیم که اگر می خواهید شلنگ با کیفیتی در بین مشتریان قدیمی و جدید خود عرضه نمایید و رضایت آنها را بیش از پیش جلب کنید می توانید بر روی تولیدات این شرکت حساب کنید.

خب نیازمند این هستیم که اطلاعات بیشتری در مورد محصولات شرکت و قیمت هایی که به مشتریان عرضه می گردد به دست آورید که به راحتی به دست آوردن اطلاعات از طریق اطلاعات تماس زیر امکان پذیر است.

 

شیلنگ آب در کرج

مشاهده نمونه شلنگ آب

پخش کنندگان و عزیزانی که مایلند نمونه شلنگ های آبی که در این مجموعه تولید می‌شود را از نزدیک ببینند و با قیمت های آن آشنا شوند و بدانند که ما یک پکیج بسیار منحصر به فرد از تمامی شلنگ هایی که تولید می‌کنیم آماده کردیم و در این پکیج هم لیست قیمتی قرار دادیم تا به شما به صورت دقیق قیمت این محصولات را اعلام کرده باشیم و این پکیج آماده است تا برای شما عزیزان در هر کجای این کره خاکی که باشید ارسال گردد.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

قیمت شیلنگ آب یاسا

مشخصات و قیمت شیلنگ آب یاسا (IRAN YASA) + نمودار قیمت

در این قیمت می خواهیم به مشخصات و قیمت شیلنگ آب یاسا (IRAN YASA) در …