صبرا
خانه / شیلنگ صنعتی / شیلنگ صنعتی شفاف فنردار | عرضه بهترین شیلنگ های کاربردی در مکش و انتقال مایعات

شیلنگ صنعتی شفاف فنردار | عرضه بهترین شیلنگ های کاربردی در مکش و انتقال مایعات

شیلنگ صنعتی شفاف فنردار برای مکش و انتقال مایعات در صنعت، کشاورزی، باغبانی، خانگی و… بسیار کاربرد دارد. یک شیلنگ پی وی سی  با انعطاف پذیری بالا که درون آن یک فنر از جنس فولاد گالوانیزه شده قرار گرفته است. محدوده دمایی این محصول از منفی ۵ تا مثبت ۶۰ درجه سلسیوس است. جداره درونی آن بسیار صاف است و بدنه شفافی هم دارد. کاربرد شیلنگ های شفاف فنر دار سه خط را در انتقال انواع مواد صنعتی شیمیایی و مواد اسیدی وحلال ها را نمی توان انکار نمود. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید درباره شیلنگ صنعتی شفاف فنر دار بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

شیلنگ صنعتی شفاف فنردار | عرضه بهترین شیلنگ های کاربردی در مکش و انتقال مایعات

قیمت شیلنگ شفاف فنردار در بازار

 

لیست قیمت شیلنگ شفاف فنردار در بازارشاخصه های انتخاب یک شیلنگ شفاف فنردار خوب کیفیت و قیمت آن می باشد.

مشتریان این محصول باید در زمان خرید مشخصات و ویژگی هایی را مدنظر قرار دهند که بتوانند محصولی با بهترین کیفیت خریداری نمایند.

لیست قیمت شیلنگ های شفاف فنردار در بازار های صنعتی بسته به سایز  و همچنین بسته به برند تولید کننده آن ها متفاوت خواهد بود.

برخی از برند های تولید کننده این محصولات از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند که در نهایت می توانند محصولات تولیدی خود را در بازار های خرید و فروش با قیمت بیشتری به مصرف کنندگان ارائه دهند.

تولید انواع شیلنگ شفاف فنردار سه خط

تولید انواع شیلنگ شفاف فنردار سه خط

انواع شیلنگ های شفاف فنر دار سه خط در انواع مختلف با اندازه های مختلف تولید می شوند. در بازار می توان آن ها را به صورت تخصصی تهیه کرده و از مزیت های موجود در این شیلنگ ها بهره برد. امروزه تولید شیلنگ های شفاف به منظور افزایش مقاومت و ایمنی به صورت ترکیبی از دیگر مواد اولیه انجام می گیرد.

زیرا مواد اولیه پلاستیکی به کار رفته در انواع شیلنگ معمولا مقاومت کمی داشته و نمی توانند انتظار مصرف کننده ها را رفع کنند.

یکی از مهمترین مواد اولیه ای که در انواع شیلنگ به منظور افزایش مقاومت به
کار گرفته می شود، فنر می باشد.در این صورت می توان آن ها را با تحمل
بسیار زیاد خریداری و استفاده نمود.

پخش شیلنگ آبنما فنردار شفاف سایز ۳(۱ اینچ) VOPEX

پخش شیلنگ آبنما فنردار شفاف سایز 3(1 اینچ) VOPEX

شیلنگ آبنما فنردار شفاف یکی از انواع شیلنگ آب می باشد. که در سایز های مختلف از قبیل ۱/۲ و ۳/۴ و۱ اینچ موجود است.

شیلنگ های آبنما فنردار مشابه سایر شیلنگ PVC از مواد اولیه PVC تولید می شوند و دارای منجید هستند. مفتول مارپیچی فلزی قرار گرفته در این شیلنگ باعث استحکام آن و جمع نشدن آن در فشار های منفی می شود؛ و به دلیل آن که داخل آن یک لایه فنر قرار گرفته است، از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. این شیلنگ در برابر نیروی کشش بالا مقاومت خوبی دارد و نصب آن به راحتی انجام می شود.

شیلنگ آبنما فنر دار یک شیلنگ شفاف بدون بو و غیر سمی می باشد و به خوبی با هر نوع شرایط آب و هوایی می تواند سازگار شود. به طور کلی از این نوع شیلنگ می توان برای انتقال شیر و انواع مایعات و آشامیدنی های تخمیری استفاده کرد.

ویژگی های شیلنگ آبنمافنردار:

  • انعطاف مطلوب
  • قطر خوب
  • مقاومت
  • مشخص بودن بیشینه حمل فشار
  • کیفیت مواد اولیه

همچنین از این نوع شیلنگ برای انتقال آب، انواع روغن و پودر در صنعت و کشاورزی می توان استفاده نمود. شیلنگ آبنما فنر دار شفاف سایز (۳ اینچ )VOPEX بهخاطر ویژگی های منحصر به فرد در بازار عرضه پخش می گردد.

فروش شیلنگ آبنما فنردار با قیمت ارزان

فروش شیلنگ آبنما فنردار با قیمت ارزان

شیلنگ آبنما فنر دار با قیمت تولید ارزان در سایز های متنوع با کیفیت بالا به خریداران عرضه می گردد. به دلیل ویژگی مناسب و قابلیت کاربرد متنوع خرید شیلنگ های شفاف گسترش یافته است.

فروش شیلنگ های شفاف در سایز ها و ضخامت های مختلف و متناسب با شرایط استفاده کاربران انجام می گیرد. ساختار مستحکم و کاربرد گسترده این شیلنگ باعث افزایش خرید آن در میان خریداران شده است.

اگر به دنبال شیلنگ آبنما با قطر وضخامت خاصی هستید، می توانید در یک مرکز فروش تخصصی آن را بیابید و با برندهای مختلف آن نیز رو به رو شوید و همچنین می توانید شیلنگ آبنمای مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نموده و از مشاوره در رابطه با هر نوع شیلنگ آبنما بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید شیلنگ صنعتی | فروش شیلنگ با بهترین مواد در سایزهای مختلف

شیلنگ لوله ای تو خالی و انعطاف پذیر است که برای حمل سیالات از یک محل به محل دیگر طراحی شده و قابل استفاده است.گاهی اوقات به شیلنگ لوله نیز گفته می شود در حالی ک

دیدگاهتان را بنویسید