صبرا
خانه / شیلنگ لاستیکی / شیلنگ های لاستیکی یک لا سیم | فروش انواع شیلنگ های صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت

شیلنگ های لاستیکی یک لا سیم | فروش انواع شیلنگ های صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت

شیلنگ های لاستیکی یک لا سیم شامل یک تیوپ و یا لوله داخلی از جنس لاستیک مصنوعی می باشند. این شیلنگ ها به وسیله ی یک لایه ی بافته شده حفاظت می گردند و از طریق لاستیک مصنوعی مقاوم به آب و هوای محیط، آلودگی، چربی، خراش و سایش پوشیده شده است. از این نوع شیلنگ های یک لاسیم هیدرولیک در جهت انتقال سیالات هیدرولیکی مانند گلیکول، روغن های با پایه نفت، سوخت، امولسیون، هیدرو کربن ها و … استفاده می گردد.

شیلنگ های لاستیکی یک لا سیم | فروش انواع شیلنگ های صنعتی با بهترین کیفییت و قیمت

فروش شیلنگ لاستیکی انعطاف پذیر با فشار بالا با استاندارد ۱۰۰r17 – Bhpvl

فروش شیلنگ لاستیکی انعطاف پذیر با فشار بالا با استاندارد 100r17 - Bhpvl

فروش شیلنگ های یک لاسیم انعطاف پذیر در ایران از اهمیت ویژه ای برخورد دار است به گونه ای که بازار کار تولید کنندگان این محصولات همواره داغ است. شیلنگ ها ابزار کار آمدی هستند که می توان با اعمال ایده های جدید بر روی آنها ، کاربرد های جدیدی برای آنها تعریف کرد‌.

طبق استاندارد اتصالات هیدرولیکی شیلنگ هیدرولیک اغلب اوقات انعطاف پذیر بوده و حتما باید تقویت شده باشد‌؛ زیرا سیستم های هیدرولیکی اغلب در فشار زیاد یا بسیار زیاد عمل می کنند. این شیلنگ ها  از فروش خوبی در بازار صنعت برخوردارند.

جدول استاندارد شیلنگ هیدرولیکی بر اساس نوع سیال عبوری و رنج فشار دسته بندی میشود. قیمت گذاری ها بر اساس این جدول و نوع برند شیلنگ انجام می شود.

قیمت شیلنگ هیدرولیک بر اساس نوع درخواست شما کاملا متغیر است و این محصول به وسیله ی شرکت ها و گروه های مختلف صنعتی تولید و به فروش می رسد.

سفارش شیلنگ یک لا سیم متوسط

سفارش شیلنگ یک لا سیم متوسط برای سفارش شیلنگ یک لا سیم به طور مثال شیلنگ روغن هیدرولیک سایت های مختلفی در دسترس است که شما با جستجوی ساده آن ها را پیدا میکنید. در این سایت های اینترنتی شماره های تماسی نوشته شده که سفارش را برای شما آسان می کند.

هم چنین شما با تماس با این شماره ها می توانید به سادگی از قیمت شیلنگ های یک لاسیم نیز مطلع گردید. از این شیلنگ ها برای انتقال سیالاتی چون روغن ، یا مایعات مبتنی بر آب در سیستم هیدرولیک هم چنین برای ماشین آلات کشاورزی استفاده می گردد؛ بنابراین کشاورزان و مهندسان کشاورزی می توانند از سفارش دهنگان خوب این شیلنگ ها باشند.

پخش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی ارزان

پخش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی ارزان  فروشگاه ها و گروه های صنعتی مختلفی در سراسر ایران وجود دارند که کار پخش و توزیع شیلنگ های هیدرولیک را انجام می دهند. این مراکز و گروه ها عرضه کننده انواع تجهیزات صنعتی هیدرولیک و پنوماتیک، موارد مصرفی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، راه و ساختمان، آب و فاضلاب، صنایع غذایی و دارویی هستند.

هم چنین آن ها در پخش و توزیع انواع شیلنگ ها فعالیت دارند از قبیل:

  • انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک
  • انواع شیلنگ های فشار قوی سیم دار، فنر دار و نخ دار
  •  انواع شیلنگ های روکش دار و بخار
  • انواع شیلنگ های خرطومی و هواکش و فنری
  • اتصالات منوماتیک و هیدرولیک
  • انواع کوپلینگ های فشار قوی آب و باد و روغن
  • و دیگر کالا های مرتبط

تولید شیلنگ لاستیکی، پی وی سی، نخ دار، فنردار و فشارقوی

 

تولید شیلنگ لاستیکی، پی وی سی، نخ دار، فنردار و فشارقوی

کارخانجات مختلفی در سراسر کشور در راستای تولید انواع مختلف شیلنگ از جمله شیلنگ لاستیکی، شیلنگ آب، شیلنگ EN 856 4SP، انواع شیلنگ فشار قوی پنوماتیک و … فعالیت می کنند.‌‌ تولید این شیلنگ ها هزینه های بالایی دارد که در مراکز دولتی به وسیله دولت و در مراکز خصوصی به وسیله هیئت مدیران انجام میشود.

هر چند در کنار این هزینه ی بالا، سود قابل توجهی هم نصیب مدیران خواهد شد که نتیجه ی زحمات آن هاست.

تولید شیلنگ های لاستیکی امروزه کاربرد فراوانی در زندگی انسان پیدا کرده اند. شیلنگ آب(پلاستیکی نخ دار) برای انتقال آب و مایعات مشابه در فواصل مختلف و متغیر است .

این شیلنگ ها با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی خاص خود دارای کاربرد در طیف وسیعی است و تولید آنها از اهمیت بالایی برخورد دار می باشد.

شیلنگ های فشار قوی یکی از پر کاربرد ترین اجزا در انتقال سیالات و همچنین ارتباط فیمابین آنان شیلنگ های فشار قوی و اتصالات هیدرولیک است؛ بنابراین از تولید بالایی در سراسر کشور برخورد دارند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

دیدگاهتان را بنویسید