صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی و کمپرسور | تهیه انواع شیلنگ باد خارجی و ایرانی در سایزهای مختلف

شیلنگ فشار قوی و کمپرسور | تهیه انواع شیلنگ باد خارجی و ایرانی در سایزهای مختلف

شیلنگ فشار قوی و کمپرسور از ابزاری هستند در جاهای زیاد از جمله معادن استفاده می شوند. این شیلنگ ها از سیم های فولادی تشکیل شده اند که برای فشار کاری بالا استفاده می شوند. این شیلنگ ها در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع مختلف شیلنگ فشار قوی عبارتند از: شیلنگ های پنوماتیک، شلنگ فشار قوی باد، شیلنگ کمپرسور و شیلنگ فشار قوی کارواش. بورس شیلنگ فشار قوی امروزه بدلیل استفاده بالا از این شیلنگ ها خوبی دارد. شیلنگ فشار قوی بدلیل مقاومت بالایی که دارد جایگزین خوبی برای لوله های مسی قدیمی است. بنابراین کیفیت بالای این محصولات باعث شد تا بتواند قابلیت خود را به مصرف کننده ثابت کند.

شیلنگ فشار قوی و کمپرسور | تهیه انواع شیلنگ باد خارجی و ایرانی در سایزهای مختلف

فروش شیلنگ فشار قوی کمپرسور باد در تهران

فروش شیلنگ فشار قوی کمپرسور باد در تهرانفروش شیلنگ فشار قوی کمپرسور باد در تهران هم انجام می شود و این محصول در تمام کشور مصرف کننده دارد. شیلنگ فشار قوی کمپرسور باید بیشتر در معادن استفاده می شود. این شیلنگ خارجی و ایرانی در سایزها و کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شود.

شیلنگ فشار قوی کمپرسور باد مزیت های زیادی دارد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. قدرت و سرعت موجود در این ابزاراین امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند دفعات زیادی از آن استفاده کند.

ابزارهای بادی تنها با شیلنگ و کمپرسور کار می کنند. شیلنگ فشار قوی کمپرسور باد ساخت آلمان کیفیت بسیار بالایی دارد و در ایران مصرف زیادی دارد. بعضی از تولیدکننده ها در ایران نزدیک به نیم قرن از فعالیت شان می گذرد که امروزه با رعایت اصل مشتری مداری و ارائه محصولی با کیفیت توانسته اند بخش عمده ای از نیاز فروشندگان در تهران را برآورده کنند.

قیمت شیلنگ فشار قوی باد و اتصالات معدنی

لیست قیمت شیلنگ فشار قوی باد و اتصالات معدنیلیست قیمت شیلنگ فشار قوی باد و اتصالات معدنی آن با توجه به کیفیت و طولش متفاوت است. شیلنگ های فشار قوی در سایزهای مختلف عرضه می شوند که مشتری مطابق نیازش آن را تهیه می کند. این شیلنگ ها جهت مصارف معدنی، راه سازی و سندپلاست به کار می رود.

از جمله نمونه های شیلنگ فشار قوی می توان به: شیلنگ شیلنگ باد، شیلنگ کمپرسور، شیلنگ پیکور، شیلنگ هوا اشاره کرد. با خرید مستقیم از کارخانه مشتری می تواند محصولی با قیمت پایین تر را خریداری کند.

از بهترین مدل شیلنگ ها شیلنگ هیدرولیک است که مقاوم در مقابل فشار و حرارت است. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی شیلنگ هایی با کارایی متفاوت تولید می شود. قیمت شیلنگ فشار قوی آب هم نسبت به طول و کارایی و کیفیت آن متفاوت است.

سفارش شیلنگ باد ۳/۴ فشار قوی نخ دار RTC

سفارش شیلنگ باد 3/4 فشار قوی نخ دار RTCسفارش شیلنگ باد ۳/۴ فشار قوی نخ دار RTC برای مصارف مختلفی انجام می شود. این شیلنگ بیشتر جهت استفاده کمپرسورهای دیزل و برای کار در پروژه های راه سازی و معدن و… مورد استفاده قرار می گیرند.

این شیلنگ تشکیل شده از یک لایه نخ و و روکش لاستیکی ضخیم برای استحکام و مقاومت بالا در برابر عبور وسایل نقلیه. این شیلنگ ساخت کشور چین است و به دلیل کیفیت خوب آن اکثر کشورها آن را سفارش می دهند.

انواع شیلنگ های نخ دار عبارتند از: شیلنگ های فشار قوی که خود دارای چند لایه نخ تابیده هستند که با تحمل این شیلنگ ها ۲۰ تا ۶۰ می باشد. قیمت شیلنگ فشار قوی هیدرولیک پراید در کشور ایران مصرف بالایی دارد.

سفارش این محصول از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی امروزه ممکن شده است.

واردکننده انواع شیلنگ ها و اتصالات فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیک

واردکننده انواع شیلنگ ها و اتصالات فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیکوارد کننده انواع شیلنگ ها و اتصالات فشار قوی هیدرولیک و پنوماتیک سعی می کند تا کیفیتی خوب و مطلوب را به دست مصرف کننده برساند.

شیلنگ ها از نظر ساخت و مواد اولیه متفاوت هستند و وارد کننده ها با واردات شیلنگ های هیدرولیک و از انواع شیلنگ  فشار قوی پنوماتیک که خود ریز شاخه های دیگر از جمله سیم دار و نخ دار، روکش دار و بخار، خرطومی و هواکشی و فنری، باد و روغن و خشک و نرم نیاز مصرف کننده های داخلی در زمینه نفت و گاز، آب و فاضلاب، راه سازی و صنعت غذا و دارو را تامین می کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش شلنگ مخصوص بخار فشار قوی

مرکز فروش شلنگ مخصوص بخار فشار قوی امروزه با قدرت در حال ارائه خدمات و ارائه محصولات خود به مردم است و افراد علاقمند به خرید این محصولات در بازار می‌توانند شیلن

دیدگاهتان را بنویسید