صبرا
خانه / شیلنگ صنعتی / قیمت عمده شیلنگ های صنعتی | فروش شیلنگ با بهترین و مرغوب ترین مواد پلاستیکی

قیمت عمده شیلنگ های صنعتی | فروش شیلنگ با بهترین و مرغوب ترین مواد پلاستیکی

شیلنگ های صنعتی شیلنگ هایی هستند که در صنایع تخصصی و بزرگ کاربرد دارند.

این شیلنگ ها قادر هستند به مایعات امکانی دهند تا در فشار بسیار بالا در محیطی بسیار خطرناک به راحتی و با امنیت بالا و بدون خطر انتقال یابند.

از انواع شیلنگ ها می توان موارد زیر را نام برد: شیلنگ هیدرولیک، شیلنگ فشارقوی، شیلنگ پنوماتیک، شیلینگ روغن، شیلنگ باد، شیلنگ pvc نخ دار و..

این شیلنگ ها در دو نوع کلی شیلنگ صنعتی فلکسیبل و شیلنگ صنعتی لاستیکی( با توجه به سیالات ) تولید می شوند.

شیلنگ ها بر اساس جنس ،نوع و متراژ  قیمت های متفاوتی دارند که با مراجعه به مراکز فروش، می توانید از قیمت عمده شیلنگ های صنعتی اطلاع پیدا کنید.

عوامل زیادی بر قیمت شیلنگ ها تاثیرگذار است، برای مثال تعدد تولید کنندگان سبب ایجاد لیست قیمت متفاوتی از کالاهای یکسان می شود چرا که هریک از آن ها از مواد اولیه ای با کیفیت متفاوتی استفاده می کنند.

 

قیمت عمده شیلنگ های صنعتی | فروش شیلنگ با بهترین و مرغوب ترین مواد پلاستیکی

مرکز خرید انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی

مرکز خرید انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی

مراکز زیادی برای خرید شیلنگ در سطح کشور فعالیت دارند که به تولید و فروش شیلنگ صنعتی و با کیفیت بالا می پردازند.

ازجمله شرکت های فعال در زمینه تولید و پخش شیلنگ های صنعتی، شرکت یاسا می باشد که با نیم قرن تجربه به عنوان اولین تولید کننده انواع ابزار آلات و ادوات صنعتی و کشاورزی به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتری بوده است.

شرکت شیلنگ یاسا  یک برند جهانی است که از ابتدای فعالیت خود بخش عمده ای از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده، به طوری که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی،  شیلنگ ایرانی را به کشورهایی چون ترکمنستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و.. صادر می کند.

قیمت شیلنگ های صنعتی فشار قوی

لیست قیمت شیلنگ های صنعتی فشار قوی

نوسانات قیمت در کشور ما امری بدیهی است، این نوسانات بر قیمت انواع شیلنگ ها نیز بی تاثیر نبوده و آن را درگیر خود کرده است، دلایلی مثل افزایش قیمت دلار ، افزایش حقوق کارگران، افزایش هزینه های اجاره و نیز افزایش هزینه های آب و برق و گاز همگی در قیمت تمام شده ی این کالا تاثیرگذار است.

با توجه به استقبال روز افزون مردم از خرید غیرحضوری می توانید برای سفارش و اطلاع از قیمت و جزییات هریک از شیلنگ های صنعتی به سایت های اینترنتی و یا شرکت موردنظر مراجعه کرده و سفارش خود را از راه دور و به صورت غیرحضوری ثبت نمایید. ویژگی دیگر خرید اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و پایین آمدن قیمت نهایی برای مصرف کننده می باشد.

 

عمده فروشی شیلنگ فشار قوی در ایران

عمده فروشی شیلنگ فشار قوی در ایراناغلب تولید کنندگان شیلنگ های فشار قوی علاوه بر خرده فروشی  محصولات خود را به صورت عمده نیز به بازار عرضه می کنند که ثبت سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری توسط وبسایت شرکت های تولیدکننده انجام می پذیرد.

خرید مستقیم از کارخانه توسط فروشگاه ها با قیمت ارزانتری انجام می شود، هم چنین فروش به صورت عمده به علت تعداد بالا سود بیشتری نیز برای کارخانه دارد.

هنگام خرید اینترنتی به نماد الکترونیک سایت توجه کنید تا خرید ایمنی داشته باشید.

وارد کننده شیلنگ با کیفییت مطلوب

وارد کننده شیلنگ با کیفییت مطلوب

همانطور که می دانید شیلنگ ها عضو جدا نشدنی صنعت و کشاورزی هر کشور است، از این رو همواره بازار خوبی در خارج و داخل کشور داشته است و نیاز مبرم صنعتگران به این کالا سبب ایجاد بازار رقابتی نیز شده است. دراین میان علاوه بر تولیدات داخلی، برخی از شرکت ها اقدام به واردات شیلنگ های صنعتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به داخل کشور کرده اند، علاوه بر این ایران به علت کیفیت بالای محصولات خود به صادرات شیلنگ های صنعتی نیز مشغول است، بر طبق آمارها بیشترین صادرات ایران به کشورهای  عراق، ترکیه، روسیه و … می باشد.

کشورهای اروپایی نیز به علت داشتن خاک حاصل خیز و مراتع سرسبز بازار بسیار خوبی برای صادرات انواع شیلنگ های کشاورزی می باشند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ صنعتی شفاف فنردار | عرضه بهترین شیلنگ های کاربردی در مکش و انتقال مایعات

شیلنگ صنعتی شفاف فنردار برای مکش و انتقال مایعات در صنعت، کشاورزی، باغبانی، خانگی و... بسیار کاربرد دارد. یک شیلنگ پی وی سی  با انعطاف پذیری بالا که درون آ

دیدگاهتان را بنویسید