صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی گاز | عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمن

شیلنگ فشار قوی گاز | عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمن

شیلنگ فشار قوی گاز از جنس های pvc و پلاستیکی هستند که در اندازه های مختلف تولید شده و در مصارف گوناگون به کار برده می شوند.

کشور ما قادر به تولید انواع شیلنگ گاز فشار قوی می باشد اما بازارها تنها به تولید داخلی اکتفا نکرده و محصولات را از دیگر کشورها مثل چین نیز وارد می کنند تا بتوانند قیمت شیلنگ فشار قوی را تغییر دهند و نوسانات بازار را بوجود آورند.

شیلنگ گاز فشار قوی که در مدل های مختلف و استاندارد تولید می شود؛ برای موارد متعددی مثل بخاری، پکیج، هود و خیلی وسایل گاز سوز دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شیلنگ فشار قوی گاز | عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمن

فروش شیلنگ فشارقوی و شیلنگ هیدرولیک

فروش شیلنگ فشارقوی و شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ های فشار قوی و شیلنگ های هیدرولیک بر اثر فشرده شدن پلاستیک های ترکیبی بوجود می آیند و قابلیت ارتجاعی داشته و در برابر حرارت نیز مقاوم هستند.

این مدل شیلنگ ها برای انتقال گاز به وسایل هیدرولیک و گاز سوز استفاده می شوند.

شیلنگ هیدرولیک در دسته شیلنگ گاز استاندارد قرار دارد که بیشتر افراد برای مصارف مختلفشان آن را انتخاب می کنند.

شیلنگ های هیدرولیک از سه قسمت تشکیل شده و معمولا برای انتقال نیرو در خودروها به کار گرفته می شود.

  1. لوله داخلی که دارای مقاومت شیمیایی در برابر سیالات است
  2. لایه مسلح لوله داخلی که پلاستیکی و یا سیمی بوده و کار تحمل فشار را انجام می دهد
  3. لایه بیرونی که نقش محافظت از شیلنگ و جلوگیری از فرسایش را انجام می دهد

اگر قصد خرید این نوع شیلنگ ها را دارید بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که کار فروش عمده شیلنگ گاز را انجام می دهند تا یتوانید هزینه کمتری را برای خرید صرف کنید.

تولید شیلنگ های منجید دار فشار قوی

تولید شیلنگ های منجید دار فشار قوی

شیلنگ های منجید دار به شیلنگ هایی گفته می شود که در تولید آن ها یک تا دولایه نخ و یا یک تا شش لایه سیم به کار برده شود.

این شیلنگ ها بسیار مستحکم بوده و گاز با فشار قوی را تحمل می کنند.

شیلنگ های منجید دار فشار قوی معمولا برای لوله کشی گاز با شلنگ استفاده می شوند؛ چرا بسیار محکم بوده و فشار بسیار بالایی را تحمل می کنند و کمتر مورد فرسایش قرار می گیرند.

در کشور ما کارخانجات و کارگاه های بسیاری مشغول به تولید شیلنگ های منجید دار فشار قوی می باشند تا نیاز بازار را با تولید داخلی پاسخگو شوند.

سفارش شیلنگ فشار قوی پیکور

سفارش شیلنگ فشار قوی پیکورشیلنگ های فشار قوی در برند ها و مدل های متفاوتی تولید می شوند، شیلنگ گاز پیکور یکی از این برند ها می باشد که امتحان خود را پس داده و از کیفیت و مرغوبیت بسیاری برخوردار است.

البته برند دیگری مانند شیلنگ گاز ارغوان هم نیز در بازار موجود است که با شیلنگ فشار قوی پیکور رقابت می کند اما در عین حال هردو در یک سطح بوده و هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

شما می توانید برای سفارش شیلنگ فشار قوی گاز با برند پیکور به سایت های معتبر فروش سری زده و از قیمت ها مطلع شوید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

البته نمایندگی های این محصول پرفغروش در سطح شهر نیز مشغول به کار هستند که می توانند شما را در امر خرید یاری دهند.

عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمن

عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمنشیلنگ های فشار قوی گاز موارد مصرفی متعددی دارند و هرکدام با برند و مدل متفاوتی روانه بازار می شوند، چیزی که در این بین بسیار حائز اهمیت می باشد استاندارد و ایمنی شیلنگ است.

برای مثال شیلنگ گاز پکیج باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد تا خیال مصرف کننده را در برابر خطرات احتمالی تا حدودی راحت کند؛ شاید به همین دلیل است که شیلنگ گاز فلزی را برای این نوع مصارف پیشنهاد می دهند.

با این تفاسیر اگر شما قصد خرید شیلنگ های گاز را دارید بهتر است مکانی مطمئن و معتبر را که در آن عرضه شیلنگ گاز استاندارد و ایمن انجام می شود را انتخاب کنید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش شلنگ مخصوص بخار فشار قوی

مرکز فروش شلنگ مخصوص بخار فشار قوی امروزه با قدرت در حال ارائه خدمات و ارائه محصولات خود به مردم است و افراد علاقمند به خرید این محصولات در بازار می‌توانند شیلن

دیدگاهتان را بنویسید